Pliantele publicitare reprezinta o metoda eficienta de promovare a unei afaceri oferind multe informatii potentialilor clienti. Daca sunt bine realizate, pliantele pot promova cu maxima eficienta un produs, serviciu sau un eveniment. Ele permit companiilor sa transmita informatii, ceea ce pastreaza randamentul acestora, mesajul mentinandu-se usor de asimilat. Aceasta metoda de promovare s-a dovedit a fi una de succes in orice campanie de marketing, aducand rezultate pozitive si totodata masurabile. O alta varianta de care puteti sa dispuneti sunt flyerele. Dacă nu știi care variantă se potrivește mai bine nevoilor tale, citește acest articol și află cele 3 diferențe esențiale dintre ele!

Materiale folosite
De regula sunt printate pe un carton cu un gramaj cuprins intre 100 g/mp sau 300 g/mp. Hartia folosita pentru pliante poate fi mata sau luciosa. De asemenea pentru o mai buna utilitate se folosesc big-uri pentru o deschide si inchidere mai usoara.
Design si format
Designul pentru pliante difera in functie de creativitatea graficianului si dorinta clientului.