Imprimarea UV

Imprimarea UV

Imprimarea UV, noua tehnologie a printului. Daca lucrati marketing sau daca aveti o afacere care are dezvoltat un departament de advertising, cu siguranta ati auzit de noua modalitate de imprimare cea care foloseste tehnica printului UV.

Ce este imprimarea UV

Dar cu ce se diferentiaza printul UV de un print obisnuit? Tehnica de imprimare UV deschide practic noi granite fata de metodele traditionale de printare digitala. Putem vorbi despre o calitate ridicata a imprimarii pe diverse suprafete, ceea ce printul digital nu o poate asigura.

Unde se poate aplica imprimarea UV

Printul UV permite imprimarea imaginilor pe foarte multe tipuri de materiale. Tehnologia folosita ajuta la uscarea rapida a imaginilor si au o rezistenta mare la zgarieturi pe suprafata obiectului.

Se poate imprima aproape direct pe orice material: geam, acryl, placi din PVC, aluminiu, lemn, metal, MDF, canvas, hartie, piele, autocolant, tapet, plastic, material ceramic, etc.

De ce sa imprimi materialele de marketing in UV

Daca ar fi sa discutam despre toate diferentele dintre un print UV si unul traditional, cu siguranta am selecta o multitudine de motive care sustin aceasta noua tehnologie. Totusi, ne vom rezuma la doar trei motive principale, dupa parerea noastra.

Primul motiv, si cel mai elocvent, ar fi ca un print UV va imbogati imaginea grafica pe care doriti sa o expuneti. Imprimarea va ridica stacheta materialului de marketing la nivelul premium.

Al doilea motiv ar fi garantarea calitatatii imprimarii si rezistenta la uzura.

Si in cele din urma si poate cel mai important motiv ar acela ca printul UV permite printarea pe diverse suprafete. Si asta ganditi-va la diversitatea gamei de obiecte promotionale oferite stakeholderilor.

Dimensiuni maxime de imprimare: 60x90 cm

Produsul finit poate fii folosit si outdoor.