Backlit-ul face parte din categoria materialelor publicitare care atrag privirile. Acestea dau o atitudine pretențioasă printului, iar prin puterea luminii, produsul este perfect pentru a capta privirile clienților. Acesta este un instrument incredibil de comunicare de marketing și reprezintă o cale ușoară de a spori vizibilitatea unei afaceri.
Backlit-ul este o descriere generică pentru orice print grafic care este luminat din spate. Scopul majorității acestor produse montate outdoor este de a crea ceva ce este vizibil în timpul zilei, la fel ca în timpul nopți. Aceste printuri sunt produse acum și pentru cinema, magazine, baruri sau restaurante. Aplicațiile pentru acest produs sunt foarte numeroase si o sa ajute la o expunere buna pentru orice afacere. Pe langa acest produs putem sa realizam printr-un print calitativ si afise normale. Pentru o promovare clasica dar de impact, recomandam si banner-ul.
Materiale folosite
Printurile se realizeaza la rezolutia de 1440 DPI / 2400 DPI – cu o calitate superioara de tip foto, fara taiere sau cu taiere rectangulara, cu laminare mata sau lucioasa sau fara laminare.
Cum trebuie lucrat corect un backlit film pentru un print calitativ
Grafica trebuie sa contina un text de dimensiuni potrivite (nu mai mica de 6pt) pentru a se obtine o vizibilitate la rezultate optime. Fisierul pe care il transmiteti departamentului de productie al tipografiei trebuie sa aiba 150-300 dpi /CMYK iar ca si formate acceptate: PDF, TIFF.